Saturday, December 28, 2013





Selamat tinggal 2013...akan ku mulakan langkah baru ganjaknya usiaku setengah abad..
Ya Allah semuga hidup ku akan lebih bermakna dan bermanafaat sebelum ajal tiba menjemputku..
Izinkan padaku Ya Robbi....akan tempat damai yang menjadi impianku..semuga setelah setengah abad aku harungi hidup ini sendiri tapi bersuami, aku akan bertemu impian yang akan abadi selamanya..
Yaa...puas sudah...sudah puas aku cekal dalam derita hingga insan2 didikan ku semua boleh dikatakan berjaya..aku ingin sekali menggapai damai di hati....
ya..bertapak di sini... bermula di Daerah ini...

2013...aku akan meninggalkan mu dlm seribu kenangan penuh kekalutan yg menenangkan juga mematangkan aku..aku telah berkira-kira bahawa sejarah yg sering berulang...aku harap tidak muncul kembali...dgn hati yg kian retak beribu...aku mahu ketenangan yang telah lama aku rindukan seakan-akan mengharap kekasih lama kembali kesisi....

2014...datanglah bahagia aku menanti sekian lamanya...aku ingin kembali seperti seorang Juliet yang dulu....

No comments:

Post a Comment